Ser professor

Educación

Begoña Gros Salvat, Teresa Romañá Blay

TEMA:
COL·LECCIÓ: Educació universitària

14,00

SKU: 80113 Categoria:

Descripció

Índex Pròleg
Introducció
1ª PART: La docència
1. Conèixer i reescriure
2. Comunicar
3. Avaluar
2ª PART: Els personatges
4. –Els professors
5. Els alumnes
6. El que queda per dir: dubtes, justificacions
7. Perles
Annex: Protocol de l’entrevista als professors
3ª PART: Una dècada més tard
Un “passadís electrónic” per continuar pensant
BibliografiaContingut A partir de les postres converses amb 24 professors i profesores de la Universitat de Barcelona, en aquest treball comentem algunes maneres d’entendre i enfocar la docència a la universitat. En aquesta obra hi parlen professors i profesores formats com a docents que fan classes en els primers cicles de les carreres, carregats d’alumnes i que impartiesen assignatures troncals o bàsiques, i potser alguna d’especialitat o de doctorat. Professors i profesores que no només es preocupen de saber-ne més de la seva matèria, sinó de com impartir-la millor, com fer que els seus alumnes aprenguin més. A més, són crítics amb l’escassa valoració institucional de la seva funció docent i, per damunt de tot, tenen en comú una actitud: la docència els interessa per ella mateixa, en gaudeixen i (a vegades) la pateixen.

Pin It on Pinterest

Share This